ANASAYFA

Mineral ve vitamin deposu olmasının yanında zengin bir lif kaynağı olan enginar, sindirim sisteminden dolaşım sistemine vücudun hemen hemen bölümüne fayda sağlıyor. Sindirim sistemimizin sağlığı ve işlevi açısından en yararlı besinlerden biri olarak gösterilen enginar güçlü bir lif kaynağı.Mide bağırsak sistemi sorunları ve kalın bağırsak kanserinden korunmak için liften zengin ürünlerle beslenmeye ağırlık vermek gerekiyor. 120 gram enginar yaklaşık 10-11 gram posa içeriyor. Düzenli tüketildiğinde de sindirim sağlığımızı geliştirmeye yardımcı oluyor. Kilo vermek isteyenler için de güzel bir alternatif. Bir orta boy haşlanmış enginar yaklaşık 64 kalori. Aynı zamanda zengin lif içeriği nedeniyle de diyet listelerine güvenle eklenilebilecek bir ürün.

Müsli, tahıl tanelerinin ön işlemle yenilebilir bir forma getirilmesinin ardından karıştırılmasıyla elde edilen bir tür besin olarak karşımıza çıkmaktadır. Müsli kendi içerisinde tahıl değişikliğine bağlı olarak çeşitlere ayrılmaktadır. Bu çeşitler arasında, yulaf ezmesi, buğday, çavdar, mısır gibi tahılların karışımlarına ek olarak kurutulmuş meyveler ve yağlı tohumlar da bulunmaktadır. Müsli, zengin içeriği sayesinde sizi gün boyu tok tutacak, enerji verecek ve sağlığınıza son derece katkı sağlayacak bir yiyecek olma niteliği taşımaktadır.